Onderdelen

Badminton

De badminton afdeling is ontstaan door een samenwerking met 2 al bestaande recreatieve badminton clubs, namelijk badminton vereniging Keep Fit en badminton vereniging Kinheim.

Zij zijn recreanten wat wil zeggen dat ze geen competitie spelen.

Zij spelen voor hun plezier en om fit te blijven.

Speelavond

Op maandag avond wordt er gebadmintond door een 12-tal enthousiaste senioren van 20.00-21.30 uur in de Kinheim gymnastiekzaal: Kinheim 4 (tegenover de Bataaf) , die gedurende deze tijd indraaien met de mensen die aanwezig zijn, meestal zijn er een 10-tal mensen per avond. Kom gewoon een keer gezellig langs!

Elke vrijdagavond wordt er 2 uur gebadmintond door senioren van 19.00-21.00 uur in de SLS sporthal in Zwanenburg. De partijen die we spelen duren telkens 20 minuten en worden door een aantal vaste "bordenisten" op sterkte ingedeeld. Op een avond zijn gemiddeld zo'n 12-14 spelers aanwezig.

Lid worden?

Om lid te worden hoef je geen jarenlange ervaring te hebben, hoewel dat geen bezwaar is.
Belangrijkste voorwaarden zijn; dat je slim genoeg bent om de regels te snappen; je graag meer beweging wilt; en open staat om je verder te ontwikkelen. Als je lid wilt worden van onze club, wat wij ons goed kunnen voorstellen, loop dan gewoon eens op een maandag- of vrijdagavond binnen met je sport outfit. Een racket kan je lenen en vervolgens kun je 3x gratis meetrainen of dit de sport is die bij je past. We zijn inmiddels weer een jeugd afdeling gestart, waar we inmiddels een 10-tal leden hebben, die op donderdag avond trainen in de Kinheim gymzaal. Kom gewoon een keer langs op een van de avonden. Wellicht wordt ook competitie spelen weer mogelijk, zodra daar belangstelling voor is!

Jeugd Badminton

We zijn inmiddels in 2019 met jeugd badminton begonnen en hebben een 10-tal leden!

Donderdag:      18.00 - 19.00 uur      Jeugd 6-18 jaar in de Kinheim gymzaal in Zwanenburg