Onze Sponsors

Wordt u onze nieuwe sponsor?

OMNI vereniging SV Christofoor is opgericht in 1934 en bestaat dus nu al meer dan 85 jaar in Zwanenburg-Halfweg. SV Christofoor heeft hard gestreden de afgelopen 10 jaar om een nieuw dorpshuis en voor het eerst een sporthal in Zwanenburg te krijgen. Dit nieuwe dorpshuis en sporthal, genaamd Hart van Zwanenburg (HvZ) is nu onze thuisbasis, waar we alle trainingen en wedstrijden al spelen.

De OMNI vereniging heeft op dit moment 7 afdelingen, namelijk: Aerobics-Badminton-Basketbal-Bowls-Judo-Sport Extra, Volleybal en binnenkort 8, want we gaan een Darts afdeling starten, zodra het weer kan! Wij hebben nu al 350 leden en willen uiteindelijk door groeien naar 400-500 leden. Alle afdelingen zijn recreatief, behalve op dit moment de afdeling basketbal. Zij hebben op dit moment 12 competitie teams voor alle leeftijden, waarvan er 4 landelijk spelen.

Wij willen als grootste binnensport vereniging in Zwanenburg-Halfweg breedtesport mogelijk maken voor alle inwoners. Wij hebben de ambitie om de grootse zaalsport vereniging te worden van Haarlemmermeer-Noord. Wij willen graag nieuwe afdelingen/sporten creëren, indien u een idee heeft welke sport ontbreekt, dan kunnen wij dit vrij snel realiseren. Voor alle deze nieuwe ontwikkelingen zijn wij op zoek naar sponsors die ons financieel willen ondersteunen om onze plannen werkelijkheid te maken in de komende jaren. Onze ervaring is dat het opstarten van nieuwe afdelingen/sporten altijd de eerste 3 jaar extra geld kost.

Voor de jeugd proberen wij leuke activiteiten te organiseren, maar hier zijn gelden voor nodig.
Ook voor het onderhoud van de materialen en om de leden hun sport te laten beoefenen hebben wij als vereniging gelden nodig.
Als vereniging doen wij onze uiterste best om dit zelf allemaal voor elkaar te krijgen, maar helaas lukt dat niet altijd en vragen wij u om hulp.

Wij hopen dat u na wilt denken over en eventueel bereid bent tot een eventuele sponsoring.

Mocht dit het geval zijn, krijgt u daar natuurlijk wat voor terug.
Zo kunt u bijvoorbeeld afhankelijk van het sponsorbedrag, op onze tenues komen te staan, een website vermelding krijgen, een team sponsoren of vele andere mogelijkheden die wij graag met u willen bespreken. Ook overwegen we bedrijfs (sport) toernooien te organiseren, waarbij uiteraard uw bedrijf kan deelnemen. En uiteraard krijgt u een uitnodiging voor de business lounge, tijdens de thuiswedstrijden op zaterdag van onze basketbal teams en wordt u ook uitgenodigd voor onze jaarlijkse BBQ ter afsluiting van ons seizoen.

Wanneer u zelf een idee heeft, staan wij hier ook voor open en bespreken wij dit graag.

Bent u geïnteresseerd in een van bovenstaande mogelijkheden? Heeft u wellicht andere ideeën die niet vermeld worden? Heeft u nog vragen?

Neem u dan a.u.b. via de email contact met mij op, om een afspraak te maken om het een en ander even persoonlijk door te nemen.

Heeft u nog vragen, dan graag een email naar:
info@svchristofoor.nl