U16-1 winterkampioen!!!

Afgelopen zaterdag speelde de U16-1 hun laatste wedstrijd voor het kerstreces. De jongens stonden tegenover de U16 van de MapleLeaves uit Heemskerk. Een spannende wedstrijd waar de U16-1 van Christofoor bij winst kampioen zou worden. De tribune zat vol supporters die de jongens luid aanmoedigden.
Bij aanvang was de spanning af te lezen bij de jongens op hun gezicht. Ook de tegenpartij was gefocusd en gebrand om te winnen. Bij de eerste sprongbal van het publiek muisstil, wat plaats maakte voor een luid gejoel bij de eerste score. Helaas werd de wedstrijd minder spannend dan verwacht. De eindstand betrefde een stand van 112-11 voor onze winterkampioenen!

Wat kan je dan nog anders dan trots zijn op dit groepje jongens: Paul, Rick, Jeremy, Jayden, Danny, Jasper, Kasper en Milan!
Tijdens het jaarlijks terugkeerde Oliebollentoernooi kunnen jullie deze kampioenen in actie zien. Kom dan ook zeker een kijkje nemen op 27 december tussen 11.30 en 16.00. Wil je de jongens uitdagen? Inschrijven kan nog tot 20 december op onze website of via onze Facebookpagina.