Jan Gravemaker eerste erelid van Sportvereniging Christofoor!

Sportvereniging Christofoor uit Zwanenburg werd opgericht in 1934 en bestaat daarmee al 83 jaar. De sportvereniging heeft ruim 185 leden en biedt verschillende zaalsporten waaronder volleybal, basketbal en aerobics. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op woensdag 11 oktober 2017 is Jan Gravemaker benoemd tot eerste erelid van sportvereniging Christofoor. Tijdens de vergadering werd Jan verrast met deze bijzondere onderscheiding. Het bestuur sprak hem toe en overhandigde hem een certificaat met bloemen, een flesje appelsap en een dinerbon. Zijn echtgenote Petra en dochter Jolanda waren bij deze eervolle benoeming aanwezig.

Jan Gravenmaker is al bijna 50 jaar lid van de sportvereniging. Al bijna zijn hele leven is Jan bezig met volleybal. Als trouwe jeugdtrainer heeft hij heel wat kindertjes het volleyballen aangeleerd. Daarnaast heeft Jan de vereniging vele andere diensten bewezen. Elke donderdag is Jan nog altijd te vinden in de Olm waar hij als trouw lid komt volleyballen met een enthousiaste groep dames en heren. Zonder zijn inzet en passie had de afdeling volleybal van de vereniging niet bestaan! Hij is een voorbeeld voor alle leden.