SV Christofoor speelt traditioneel Oliebollenmixtoernooi voor volleyballers

De afdeling volleybal van sportvereniging Christofoor heeft op donderdag 4 januari het traditionele Oliebollenmixtoernooi gespeeld in de Olm te Zwanenburg.

De opkomst was groot. Vanaf 19.45 uur liepen 27 deelnemers en een aantal toeschouwers de Olm binnen. De toernooiorganisatie heeft de deelnemers verdeeld in vier teams. Elk team bestond uit een goede mix van dames en heren van verschillende leeftijden. Er werd door elk team drie competitiewedstrijden gespeeld waarbij uiteraard werd gestreden om de 1e plaats in het klassement. De teams werden aangemoedigd door een enthousiast publiek. Tijdens het toernooi werd er uiteraard ook een drankje en een zelfgebakken oliebol genuttigd, met dank aan Petra Gravemaker voor het bakken van de oliebollen!

SV Christofoor verwelkomt nieuwe volleyballeden. Er wordt getraind op maandagavond om 21.00 uur en op donderdagavond om 20.00 uur. De trainingen vinden plaats in de Olm te Zwanenburg. Zowel dames als heren zijn welkom. Na de zomer van 2018 zal ook de jeugdvolleybal weer worden opgestart. Heb je belangstelling? Kom dan gerust een paar keer vrijblijvend meespelen! SV Christofoor biedt ook andere zaalsporten aan waaronder Aerobics, BodyShape en Basketbal. Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.svchristofoor.nl of een e-mail sturen naar info@svchristofoor.nl