Volleybal

Volleybal is na de komst naar de SLS hal flink gegroeid, van ca 15 leden naar 35; o.a. door de mogelijkheid om op twee velden per keer te spelen op maandag- en donderdag avond.

Ook zijn er op dit moment meerdere spelers geïnteresseerd in wedstrijden/toernooien tegen andere clubs/spelers.

In Haarlem wordt op maandag- en woensdag avond een recreanten toernooi georganiseerd waar SV Christofoor zich voor heeft ingeschreven met 2 teams.

De contacten zijn heel goed; Polstar, VCH, Sancta Maria, Cramer en Spartanen zijn teams die ook vaker tegen ons “een keer” willen spelen in onze hal.

We zijn als team zelfs uitgenodigd voor het NK recreanten toernooi.

Verplichting is dat er minimaal 2 vrouwen zijn opgesteld in het team; dat is bij veel teams een uitdaging.

Ook organiseert SV Christofoor een oliebollentoernooi op 4 velden, waar de laatste keer ruime opkomst was:

Recreantenvolleybal

Op de maandagavond speelt een enthousiaste groep mannen gezellig anderhalf uur volleybal in de nieuwe SLS sporthal in Zwanenburg van 21.30-23.00 uur en daarna natuurlijk de derde helft!
Na de warming-up wordt er op deze avond een leuk potje volleybal gespeeld, meestal een 5-tal sets.
Heb je belangstelling kom dan vrijblijvend een paar keer meespelen!

Dames en Heren Volleybal

Op donderdagavond wordt er door een groep fanatieke dames en heren gevolleybald in de nieuwe sporthal te Zwanenburg van 21.00-22.30 uur.
Na de warming-up en wat oefeningen worden er op deze avond onderling diverse wedstrijdjes/setjes gespeeld.
Heb je belangstelling kom dan een paar keer vrijblijvend meespelen!

Jeugdvolleybal

Nieuw: Jeugd Volleybal afdeling bij SV Christofoor!

Wij zijn hard op zoek naar jeugdleden, dus meld je vrijblijvend aan door een email te sturen naar: info@svchristofoor.nl !
Jeugdvolleybal is geschikt voor kinderen van 10 tot 18 jaar.
Zowel jongens als meisjes zijn welkom.

De trainingstijden zijn nog niet bekend!

Competitie spelen?

Wij zijn op zoek naar zowel dames als heren om een competitieteam samen te stellen.
Op dit moment hebben wij te weinig competitiespelers om een team samen te stellen.
Dus meld je aan als je competitie wil spelen!

Dit zelfde geld ook voor de jeugd!